Thursday, January 20, 2011

KHB TING 1 - BAB 3 ELEKTRIK

2 comments:

  1. Assalamualaikum cikgu sidah, sangat menarik pengisian blog yang amat berguna untuk para pelajar sekolah mahupun ipta.

    saya mohon jasa baik cikgu sidah untuk membantu saya dalam menyiapkan tugasan bab elektrikal yang diberikan pada saya untuk disiapkan dan dibentangkan pada hari rabu minggu hadapan oleh itu saya minta ilmu pengetahuan dari cikgu sidah kerana begitu sukar bagi saya untuk menyiapkan tugasan ini dengan masa yang singkat serta bahan yang tdak mencukupi.

    tajuk : APA ITU DAYA GERAK ELEKTRIK DAN PENJANAANYA MELALUI KAEDAH GESERAN DAN TEKANAN
    tajuk inilah yg diberikan pada saya saya harap cigku sidah dapat membantu

    sekian terima kasih

    samri sayful ansar
    kolej komuniti tawau
    sijil pemasangan elektrik
    semester 1

    ReplyDelete
  2. terima kasih sudi jengah blog saya.maaf bebanyak ye sbb baru hr ni sy sempat reply. kalau tgk pd tajuk assigmt tu, detail sgt tu - kh x belajar elektrik detail sampai kaedah geseran & tekanan. maaf lah ye, x upaya nak bantu.tapi kalau tak silap sy,ada byk maklumat di laman web lain berkaitn elektrik,st pernah nampak topik ni dl satu blog cikgu sains,cuma x ingat address.ad byk lagi,dlm english lg byk.maaf ye.apapun, jgn cepat putus asa,sudah tentulah pembljrn di ipta lebih susah dr masa di sekolah kan? best of luck!

    ReplyDelete