Wednesday, May 25, 2011

MAHARANI LAWAK - KISAH 3 HANTU

cut & paste from facebook, sekadar selingan je....

Suatu malam, ada 3 hantu cuba menunjukkan kekuatan dan kehebatan masing-masing. Mereka mula mencari mangsa....

Hantu 1: Kau berdua, tunggu...aku cari mangsa aku. Dia kemudian terbang dan kembali dalam masa 10 minit dengan darah di sekeliling mulutnya.
Hantu 2&3: Wah hebat, dalam masa 10 minit aje...siapa mangsa kau?
Hantui 1: Kau nampak rumah di hujung tu?
Hantu 2&3: Nampak2....
Hantu 1: Haa....Habis satu rumah tu aku kerjakan..heehehe

Kemudian hantu ke-2 pulak terbang mencari mangsa. 5 minit dia kembali dengan mulut dan muka penuh darah.
Hantu 1&3: Wow! lagi hebat 5 minit aje, siapa mangsa kau?
Hantu 2: Kau nampak kampung di sana?
Hantu 1&3: Nampak2....
Hantu 2: Habis satu kampung tu aku kerjakan....hehehee

Giliran hantu ke-3.....hebat, dalam masa satu minit, dia kembali dengan mulut, muka dan seluruh badan penuh dengan darah.
Hantu 1&2: Alamak paling hebat, 1 minit aje....siapa pulak mangsa kau?
Hantu 3: Kau nampak tembok tu?
Hantu 1&2: Nampak2....
Hantu 3: Aku tak nampakkkkk!!! Aku terbang laju dan langgar tembok tuuuu!!! Itu yang berdarah seluruh badan akuuuu.....
Hantu 1&2: heheheheheheeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment