Monday, January 2, 2012

Jom ke Muzium!





dah penghujung cuti dah kan.pikir-pikir balik,apala aku dah buat sepanjang cuti.rasa banyak lagi benda yg belum buat,tapi bila dipikir balik (berapa kali pikir daaa) sebenarnya dah byk yg dah buat,yg penting dpt bersama family, luangkn masa dgn mak & family mentua.yelah, bila dah start sek, sibuk la kan.sabtu pun kekadang kena pg sekolah,bila nak jenguk orang tua kan? selagi diorang masih ada,saya cuba cari masa utk jenguk2 diorg.kena tunjukkan contoh pd anak2,mcmn sibuk pun kita,sebagai anak mesti jaga hati ibubapanya.
saya ada terjanji dgn anak2 nak bwk diorg pg Muzium Perak,Taiping.bukan jauh pun, balik kpg pun lalu depan muzium.last time saya pg situ masa darjah 5 - punyalah lama.bukan tak nak bawak,tp seingat saya dulu, saya pernah rasa seram sejuk masa masuk muzium tu, tu yg rasa berat sikit nak pg.tapi dah janji, kenala kotakan ye tak.tambah2 bila dah terjanji dgn anak2 - anak x pernah lupa,kita yg selalu lupa dan buat2 lupa.
so , pagi td saya bawak la my two princesses pg muzium.dah sampai, bila masuk nampak mcm lengang, tapi rupanya kat dlm dah ada ramai org.dah lain sangat drpd apa yg saya pernah tgk dulu.dah cantik.anak2 saya pun excited saya kat dalam tu.alhamdulillah, saya dah tunaikan janji,manalah tau kan,bolehle tutup mata rapat (harap2 takde hutang apa2 lagi)
tinggal 2 hr je lagi... JOM KE SEKOLAH!!

No comments:

Post a Comment