Monday, March 12, 2012

Anda seorang DERMAWAN? Sila baca..

SMK Toh Johan merupakan sebuah sek men di kawasan Trong, Taiping yang baru je mula menerima pelajar sejak seminggu lepas.kiranya, secara rasmi, baru je berusia 7 hari.guru-guru dah mula masuk sejak 3 minggu lepas untuk urusan pentadbiran sekolah.
Sebagai GPM (guru perpustakaan dan media) di sekolah nie, banyak gak keje yang nak dibuat, tambah-tambah dr segi nak melengkapkan fail-fail yang sepatutnya ada, kalau tak silap dlm 30 gak failnya.ye la, sek baru, semua kita kena buat.
pada saya, bab2 keje nie, biasalakan.saya tak kisah sgt.pada saya, yang penting sekarang saya kena cari cara macamana nak tambah koleksi bahan terutama buku serta cd pembelajaran di PSS.selain tu, saya perlukan dana untuk menambah keceriaan di PSS serta rangkaiannya (contohnya, bilik tayangan yang perlukan langsir sebab keadaan bilik yang cerah,sudut2 ilmu dsbg).
Oleh itu, jika tuan-tuan, puan-puan yang budiman mempunyai buku-buku terpakai yang ingin di dermakan, ataupun berhasrat untuk menyumbangkan dana, silalah hubungi saya melalui blog ini ataupun emailkan kepada saya seed77_99@yahoo.com
susah juga nak buat sesuatu kalau takde dana.dana daripada kerajaan pun belum diterima(dalam proses) tapi saya jangka tak dapat banyak, mungkin dalam 2-4 ribu sahaja.
saya berharap sangat jika ada yang sudi mendermakan buku ataupun dana, dapatlah saya tambah koleksi di PSS sek ini (sek ini merupakan sek men luar bandar).
Terima Kasih daun keladi....

No comments:

Post a Comment